~Thesis oh Thesis~

Ada masa gak aku nk menulis dekat blog nih upernyer....arghhh penatnyer tangan menaip berhari2 nih....penat gak bdan sbb rehat tak cukup.....thesis oh thesis...:D


alhamdulillah masih ada masa untuk menaip...tapi mintak2 la aku x alpa...hahahahah....nih asyik nampak FB jerk mana la keje nk jadikan...:D aper2 pun aku akan pastikan aku berjaya siapkan thesis aku nih....huhuhuhuhu sistem pun camtuh gak aku akan pastikan sistem aku berjalan...

sib baik fana call mlm tadi kalo x....berhempas pulas lagi aku skang nih....heheheheh...sampai hari pun aku lupa n hari nih aku leh luper aku ader kelas petang...x pe la nk buat camner...yg penting aku masih lagi menaip thesis nih sambil berchat lalalalal dgn si joker my old buddy....

buat sesaper yg baca blog aku nih doakan la aku yek berjaya dlm aku pnyer perjalanan dalam mendapatkan segulung ijazah yang dipanggil master...masih jauh lagi perjalanan aku even sebenarnya umur aku dah makin pendek...:D but i believe percaturan Allah swt sgt indah....aper2 pun kene tabah...:D

0 comments:

Post a Comment