~Selesai tak Selesai~




Hehehehe nak tau cerita seterusnya...my life past,present and future...


Ku ingat dah lepas rupanyer masih ader berbaki beberapa bulan...
Tapi x pe aku tak penah patah semangat..
bender nih yang datang nih baru sedikit cabarannya...
bersyukur ada family yang sangat2 memahami...
tu berkat doa Mak dan adik2....
bersyukur ada kawan2 yang masih ada di saat jatuh dan rebah....
bersyukur dapat supervisor yang memahami even aku yg malas jumper dia org....
bersyukur sbb Allah masih tunjuk jalan buat aku...
aper2 pun dalam hidup nih aku sgt2 bersyukur,....
kadang2 betul cakap org kan...kiter amik berat pasal org......org amik berat pasal kiter....
tangan yg memberi tuh lebih mulia daripada tangan yg menerima....
Alhamdulillah.....


aku bersyukur dengan kurniaanMu...
jadi kan aku lebih tabah daripada hari ini....
esok masih ada cabaran....
janganlah Kau memberhentikan otakku daripada berfikir...


Thanks Emak, Mida, Radhi n Lutfi
Thanks anak-anak sedara.....
Thanks kawan2 SKIT especially Murni, Fana n Yana....
Thanks 4 being there.....
Above all THANKS ALLAH....
for giving me such a wonderful people around me....


p/s:kadang rasa dah selesai rupanya masih belum selesai....
p/s/s:selesai tak selesai hidup kene teruskan....

0 comments:

Post a Comment