♥ I'm in L.O.V.E ♥

Uiiissshhh mcm2 jadi biler aku pk aku dlm ♥ nih...heheheh betul ker aku jatuh cinta ntah la.....heheheheh mcm dh terikut ckp si anum my BFF lak....hari tuh aku ader post topic dlm FB..aku rasa kadang2 biler bercinta nih macam main politik lak...kirenyer mcm buat EGM la huhuhuhu.....bukan men ramai lagi yg balas komen aku tuh...hahahahah....aku tukar status pun ramai yg concern....alhamdulillah.....


Hurmmm...sangat menyedihkan ekk biler org yg kiter sayang men kayu 3 belakang kiter...tp kadang2 sbb sayang kiter selalu bagi peluang kedua dekat dia yang tersayang....korang pernah buat mcm tuh tak....mcm aku nih kalo nk dikirakan tak berapa kali sgt la jatuh cinta tp ianyer sgt2 memberi kesan dalam idup...tp aku dpt tengok la kalo kiter betul2 sayang org tuh kiter akan mudah memberi peluang...kadang tertunggu diri sendiri diberi peluang...tp bender tuh semua tak sampai hahahahah....

Cinta nih kadang2 mcm2 tafsiran org...mcm aku lak cinta biler aku jatuh cinta hahahah leh tak tuh...tp actually aku secuba adanyer menjadi yg terbaik untuk dia yang tersayang....kadang2 aku jaga hati dia yang tersayang...hurm hati sendiri terluka gak...tp tuh dulu la..skang aku cuba jadi sekeras yg boleh...bukan mcm batu ok...aku masih ader kelembutan....aku x mo jadi mcm dulu2 uhuhuhuhu.....kalo aku rasa jiwa terluka pun kali nih aku x nak mcm dulu2...bolehkan.....

ishhhh...kadang2 malas nk bercinta...tp mcm dah melanggar fitrah manusia yg memang memerlukan dalam hidup berpasangan nih...aku, dah takder ciri2 lelaki idaman.....aku, dah x mo cinta lama2.....n aku, dh x mo aku yg lebih2 huhuhuhuhu...sbbnyer biler dh terjatuh sakitnyer...ya ampun tuhan jerk la yg tau....

p/s:tp perasaan time bercinta tuh mmg sgt best..... :)



0 comments:

Post a Comment