✿♥ Bunga Cinta vs Tinggi Darah ♥✿





Huhuhuhuh sangat bersemangat dan beremosi aku punyer entry kali ini...heheheheh bukannyer aper, bukan aku jatuh cinta lagi ker aper ker...tp pasal biler cinta tuh dh ada bunga...since when lak kan cinta ader bunga n mcm mana lak tinggi darah ekk...dua tajuk berbeza tau...hahahahah aku pun mulai tak paham nih...tp sbb entry nih aku yg tulis nk tak nk aku kena la paham kan....last saturday jln dgn 2 org my nieces....heheheheh Kama n Dayang tujuan kiter org bukan la berlalalaala sgt tp lebih kpd gi tengok wayang...huhuhuu SANTAU jadi pilihan...seram la jugak...sound dia buat tak tahan...eeeeeee.... per kaitan ngan cinta kan...hehehehehe kat sini la mulanyer...mcm biasa my niece sorang nih mmg nampak agak risau sbb dia dh nk umur 25 next year masa entry nih ditaip lagi 10 hari 2010


Dia risau...aku pun dulu mcm dia ader risau gak tp ntah mana ilang rasa risau tuh.....maybe umur dh meningkat...nk kawin tp takder calon pun payah gak...but i'm not so desperado to take who ever that knowing me n caring for me..... aku tak memilih, tp aku dh mls nk jatuh terduduk + tergolek + tertonggeng dan kawasan yang sewaktu dengannya kalo aku jatuh cinta pastuh tak ke mana...hahahahah kalo ader bersayang2 bagai pun skang nih.....special tp tak letak harapan dah...jodoh pertemuan di tangan tuhan...:)...i do my best n hope he will do the best also....




2 3 minggu nih aku bz sgt2...siapkan hantaran hazima, siapkan custom album siti hajar n pasangan...untuk job pertama aku hari tuh...sampaikan aku punyer darah naik tinggi...dr kata aku penat sgt + badan aku yg sihat alhamdulillah nih...heheheheh tp aku mmg tak leh nk tido cepat...ntah kenapa...feel buat keje mmg waktu mlm....mana dah ada masa nk gayut2 bagai nih...:) huhuhuhuu tp alhamdulillah skang nih dah reda dah...mungkin dh jerit kuat2 tengok citer santau tuh...:) mcm mana pun aku kene keje kuat + senam banyak sikit la skang nih supaya tinggi tak darah aku nih...hahahahah





n'way to my niece...i know u read my entry....believe in your heart...not choosing someone because u have to but choose someone because you want to....age is just a number, our destiny is already written in Loh Mahfuz.....don't afraid to live in the life full of challenges.....married or not married is just a matter that people as human being love to talk about....believe everything happen for a reason!


Chaiyok...chaiyok...Gambate!!!



1 comments:

DaYang FaTimah said...

tulah ek.. dyg rasa ada betul kata mak ja tu.. kita tunggu sajer jodoh insyaallah..

Post a Comment