♥ New Movie::New Wedges ♥

Semalam sgt memenatkan...pergi PKU temankan mak buat x ray n fisioterapi...then bawak Kama pergi KWSP and BSN persediaan untuk keje 1/1/2010 nih.....

Tapi jangan tak tau walaupun byk xtvt n urusan penting yg dibuat...sempat la jugak melapangkan waktu pergi tengok movie ngan kama...hehehehehe citernyer nk tau citer aper.....tada....




citernyer sgt menarik...buatkan aku dgn kama yg tgh penat tuh ketawa terbahak2 ditambahkan lagi kami melihat si chipmunks n chippetes yg comel bangat tuh.....

Balik petang tuh ingat nk tumpang ngan kak wati...ingat dan jadi kenyataan hehehehe kami menumpang kak wati nk balik tongkang la kononnya...tp kami gi ekspo dadah kat dataran batu pahat....hahahahaha dan proses membeli belah pun terjadi...takder la sambar aper sangat sehelai tudung yg jadi wishlist aku recentyly...:)

Tgh sibuk aku memilih n tawar menawar mak aku call....whooo mlm nih mak ajak pergi tengok ekspo tuh gak...pe lagi aku tak byk hal aku kata OK...huhuhuhuhu jadi tak jadi la balik tongkang semula so gi umah kak mah jerk.....huhuuhuu mcm biasa kat umah tuh DAYANG yang sedang bunga2 cinta tuh x abis2 dgn si Rizal dia.....

Mak pun Radhi sampai then kami ber4 gi la ekspo tuh sekali lagi.....letakkan mak kat tpt duduk, mak tengok pertandingan nasyid then aku, kama n dayang jalan2 la shoppingkan diri...kunun2 nk tengok2 jerk la...last2 aku tlh menyambar sepasang wedges yg jadi kegemaran aku sejak lamanyer....kunun nk beli ROXY punyer tp biler dah test mcm tak sesuai dgn aku la...so aku beli la wedges yg nih.....
 

This is my new wedges...wink~wink

Oh aku rasa sgt gembira mlm tadi....hehhehehe wedges lum bawak keluar lagi tp......aku dh mula menggayakannyer kat umah...hehehehe aper aku peduli...aku mmg camtuh



Ohhhh...tolong abaikan kaki ku yg dempak itu yer...heheheh yg pasti aku akan nampak lebih tinggi lepas nih.... n'way mlm tadi mmg best..bagi aku aper2 pun jalan ngan family jugak yg best...:))

p/s:hehehehe hidup ini indah....
p/s/s:hidup lebih indah dgn adanyer wedges ku nih...
p/s/s/s:lebih lebih indah sbb family setuju dgn pilihan ku ini....

1 comments:

DaYang FaTimah said...

mmg best lah malam tu, tau xper sllu jgn ngan family nie lagi best...

Post a Comment