♥ New Year:New Achievement:New???? ♥




Hurmmm selamat tinggal 2009...n selamat datang 2010...takder aper yg aku harapkan untuk tahun nih...cuma aku harap aku akan jadi lebih baik dari tahun 2009.... jadi insan yang lebih berguna.....anak yang lebih elok...kakak yang lebih baik....adik yang lebih memahami.....makcik yang lebih membantu.....kawan yang boleh diharapkan...n aku harap perniagaan aku pada tahun ini akan membuahkan lagi hasil....:)

Apa2 pun pada tahun nih...aku sangat bersyukur dgn segala yang terjadi dalam hidup aku....aku tak ingat aku ader kenangan pahit ker tidak...mcm takder la...kalo ader pun aku dah tak ingat dah...huhuhuhuhu...buat aper nk ingatkan bender2 yang menyedihkan nih kan...ingat yang happy2 sudah...:)

Above all aku paling harapkan achievement aku untuk tahun nih akan lebih berjaya....tapi aku tak tau la aper achievement tuh...huhuhuh leh gitu.... tak macam anak sedara aku...hehehehe azam dia supaya perhubungan dia ngan guy yg baru dia kenal...:) aku as makcik mendoakan dia dapat aper yg diinginkan...:)

Hurmmm today sgt bersyukkur.....bukak blog BFF aku dia buat satu tajuk khas untuk aku.... TQ....sgt2..aku bersyukur dgn aper yg aku perolehi pada hari nih.....malam nih ingat nk pergi dgr forum perdana hal ehwal islam.....bestnyer...insyaAllah akan dihadiri...:)

p/s:cinta itu indah
p/s/s:entry kali nih takder kene mengena ngan cinta
p/s/s/s:hope akan bertemu cinta bukan azam aku ~wink:wink~

0 comments:

Post a Comment